Obchodné podmienky
spolupráce a provízneho systému on-line servera umiestneného na internetovej adrese www.dvereskladom.sk .
Poskytovateľom provízneho systému je:
(ďalej len „Poskytovateľ“)
1. Úvodné ustanovenia
1.1. Tieto obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán:
1.2. Registráciou do provízneho systému Partner aj Poskytovateľ vyjadrujú svoj súhlas s týmito obchodnými podmienkami a zároveň sa obe strany zaväzujú riadiť sa týmito obchodnými podmienkami.
1.3. V otázkach týmito obchodnými podmienkami neupravených sa vzťahy medzi Partnerom a Poskytovateľom riadia platnými právnymi predpismi, najmä zákonom č. 89/2012 Sb., občianskym zákonníkom.
1.4. Provízny systém je prevádzkovaný prostredníctvom aplikácie AffilBox, ktorú poskytuje spoločnosť AffilBox s.r.o., Jahnova 8 Pardubice 530 02 IČ: 28777000 DIČ: CZ28777000.
2. Vymedzenie pojmov
2.1. Dohoda o spolupráci je akákoľvek dohoda uzavretá podľa týchto obchodných podmienok medzi Poskytovateľom a Partnerom, ktorej účelom je propagácia tovaru, služieb alebo činnosti Poskytovateľa. Konkrétny rozsah propagácie, výška provízie vrátane informácií o zaťažení provízie DPH a prípadne ďalšie podrobnosti zverejní Poskytovateľ na svojom webovom rozhraní. Dohoda o spolupráci je uzavírána elektronicky a není poskytována v písemné podobě. Dohoda je uzavřena tím, že Partner stisknutím potvrzovacího tlačítka v provizním systému přijme podmínky spolupráce navrhované Poskytovatelem. Dohoda o spolupráci není příkazní smlouvou ani smlouvou o obchodním zastoupení.
2.2. Kampaň určuje rozsah marketingové a jiné činnosti, který Poskytovatel blíže definuje v provizním systému a nabízí jej Partnerovi k propagaci. Kampaní se zejména rozumí to, které zboží, služby či webové stránky Poskytovatele mají být prostřednictvím provizního systému propagovány. Podrobné podmínky kampaně nebo skupiny kampaní jsou popsány v dohodě o spolupráci.
2.3. Konverzia je akcia návštevníka, ktorá je cieľom kampane. Konverziou sa rozumie najmä dokončenie nákupu tovaru alebo objednávky služieb poskytovateľa. Návštevník sa konverziou stáva zákazníkom poskytovateľa.
2.4. Metódy propagácie sú marketingové a iné podobné činnosti partnera, ktorými partner propaguje tovar alebo služby poskytovateľa. Propagačnými metódami sa rozumie najmä:
2.5. Návštevník je osoba, ktorá navštívi webové stránky Poskytovateľa na základe činnosti vyvíjanej Partnerom v rámci povolených metód propagácie.
2.6. Partnerom je fyzická osoba staršia osemnásť rokov alebo právnická osoba, ktorá sa na základe registrácie zúčastňuje provízneho systému Poskytovateľa.
2.7. Provision odkazom sa rozumie jedinečný odkaz pridelený Partnerovi v rámci provízneho systému. Partner má nárok na províziu len v prípade, že bol jeho provízny odkaz využitý pri realizácii schválenej konverzie.
2.8. Provision účet je účet Partnera vedený Poskytovatelem v internetové aplikaci AffilBox v rámci administrace provizního systému, ke kterému má Partner on-line přístup. Na účtu jsou evidovány údaje týkající se zejména počtu Návštěvníků, objednávek a jejich stavu.
2.9. Schválená konverzia je taká konverzia, pri ktorej zo strany zákazníka dôjde k riadnemu a úplnému zaplateniu ceny tovaru alebo služby.
2.10. Webové stránky Poskytovateľa sú stránky Poskytovateľa umiestnené na adrese www.dvereskladom.sk .
2.11. Zákazník je osoba, ktorá na webových stránkach Poskytovateľa záväzne objedná tovar alebo službu alebo iné plnenie.
3. Účasť v províznom systéme
3.1. Účasť v províznom systéme vzniká registráciou Partnera v províznom systéme.
3.2. V rámci provízního systému Partner propaguje služby či tovar Poskytovateľa na základe dohody o spolupráci pomocou propagačných metód.
3.3. Partner plne zodpovedá za všetky škody, ktoré svojím konaním v rozpore s týmito podmienkami a/alebo právnym poriadkom Českej republiky spôsobí Poskytovateľovi, iným používateľom webových stránok Poskytovateľa alebo tretím osobám.
3.4. Partner zodpovedá Poskytovateľovi za správnosť a úplnosť údajov uvedených pri registrácii. V prípade zmien v uvedených údajoch je Partner povinný o tejto skutočnosti bezodkladne informovať Poskytovateľa. Poskytovateľ nezodpovedá za škody vzniknuté Partnerovi z dôvodu neoznámenia zmien v údajoch.
4. Práva a povinnosti Partnera
4.1. Partner je povinný dbať na to, aby svojou činnosťou nepoškodzoval ani neohrozoval dobré meno a povesť Poskytovateľa ani ním ponúkaného tovaru a služieb.
4.2. Partner nesmie propagovať tovar alebo služby Poskytovateľa na webových stránkach, ktorých obsah môže akýmkoľvek spôsobom porušovať právne predpisy Českej republiky alebo dobré mravy. Ide najmä o webové stránky s pornografickým obsahom a nelegálnym obsahom a o webové stránky, prostredníctvom ktorých dochádza k porušovaniu práv duševného vlastníctva alebo propagovaniu týchto činností.
4.3. Partner alebo rodinní príslušníci Partnera alebo osoby konajúce v súlade s Partnerom nesmú objednávať tovar alebo služby Poskytovateľa prostredníctvom vlastného provízneho odkazu Partnera. Ak tak urobia, nárok Partnera na províziu z takto získaných konverzií zaniká. Ak uvedeným konaním vznikla Poskytovateľovi škoda, je Partner povinný mu túto škodu v plnej výške nahradiť.
4.4. Partner je povinný chrániť svoje prístupové údaje k svojmu províznemu účtu pred zneužitím treťou osobou. Poskytovateľ nezodpovedá za škodu, ktorá Partnerovi vznikne takýmto zneužitím.
4.5. Partner je oprávnený využiť na propagáciu Poskytovateľa všetky textové a obrazové materiály, ktoré sú výsledkom tvorivej činnosti Poskytovateľa alebo na ktoré má Poskytovateľ platnú licenciu a ktoré sú Partnerovi na tento účel poskytnuté alebo sprístupnené Poskytovateľom v províznom systéme. Bez predchádzajúceho súhlasu Poskytovateľa nie je Partner oprávnený použiť poskytnuté materiály inak ako na účely kampane.
4.6. Partner nesmie bez predchádzajúceho súhlasu Poskytovateľa akýmkoľvek spôsobom meniť HTML kódy, grafickú podobu alebo obsah reklamných plôch (napríklad bannerov) poskytnutých mu Poskytovateľom na použitie v rámci kampane.
4.7. Partner je povinný zabezpečiť, aby v rámci ním zvolených metód propagácie nedochádzalo prostredníctvom programov, skriptov, opätovným načítaním reklamných bannerov alebo inými spôsobmi k nekalému zvyšovaniu počtu zobrazení reklamných plôch Poskytovateľa.
4.8. Partner sa zaväzuje, že nebude propagovať Poskytovateľa rozosielaním správ (e-mailom, SMS, na diskusných fórach), ktoré sú kvalifikované ako SPAM. Ak Poskytovateľ zistí takúto činnosť Partnera, je Poskytovateľ oprávnený odstúpiť od dohody o spolupráci a uzavrieť provízný účet Partnera. V takom prípade Partnerovi zaniká nárok na provízie, ktoré mu doteraz neboli vyplatené.
4.9. Tovar alebo služby Poskytovateľa nie je povolené propagovať prostredníctvom PPC kampaní v AdWords, Sklik ani Facebook Ads.
4.10. Bannery, texty a ďalší obsah umiestnený v rozhraní aplikácie AffilBox a provízneho systému, vrátane programového vybavenia webového rozhrania a provízneho systému, je chránený autorským právom Poskytovateľa alebo spoločnosti AffilBox s.r.o. a môže byť chránený ďalšími právami tretích osôb. Obsah nesmie byť Partnerom menený, kopírovaný, rozmnožovaný, šírený ani použitý žiadnou treťou stranou na akýkoľvek účel bez písomného súhlasu Poskytovateľa alebo iného držiteľa autorských práv. Právo použiť chránený materiál v súlade s článkom 4.5 týchto podmienok týmto ustanovením nie je dotknuté.
5. Práva a povinnosti Poskytovateľa
5.1. Poskytovateľ sa zaväzuje v rámci schvaľovania provízií pravidelne schvaľovať konverzie Partnera. O schválení konverzie bude Partner informovaný prostredníctvom svojho provízneho účtu.
5.2. Na získavanie informácií o konverziách sa používajú súbory cookie v počítačoch zákazníkov. Platnosť súborov cookie uvádza Poskytovateľ v rozhraní aplikácie. Partner berie na vedomie a Poskytovateľ nezodpovedá za to, že v prípade, ak zákazník vo svojom webovom prehliadači alebo inak zakáže používanie súborov cookie, nie je možné priradiť konverziu k províznemu odkazu Partnera a že za takúto konverziu nevzniká Partnerovi nárok na províziu.
5.3. Poskytovateľ nezodpovedá za prípadnú škodu spôsobenú propagáciou programov zapojených do provízneho systému.
5.4. Poskytovateľ sa zaväzuje vyplatiť Partnerovi za ním realizované schválené konverzie províziu podľa článku 6 týchto obchodných podmienok.
5.5. Poskytovateľ je oprávnený požiadať o schválenie propagačných e-mailov a ďalších textov, ktoré chce Partner použiť v kampani.
5.6. Poskytovateľ je oprávnený kedykoľvek zmeniť alebo doplniť znenie týchto obchodných podmienok. Práva a povinnosti strán sa vždy riadia znením obchodných podmienok, podľa ktorých vznikli. Poskytovateľ je povinný o zmene obchodných podmienok informovať Partnera prostredníctvom kontaktného e-mailu, ktorý Partner zadal pri registrácii. Nové znenie obchodných podmienok bude voči Partnerovi účinné odo dňa jeho oznámenia.
6. Provízia
6.1. Výška provízie je uvedená v províznom systéme pri každej kampani osobitne.
6.2. Provízie budú Poskytovateľom schválené vždy bezodkladne po uplynutí lehoty, počas ktorej právne predpisy alebo obchodné podmienky Poskytovateľa umožňujú spotrebiteľovi odstúpiť od zmluvy. Schvaľovanie konverzií prebieha automaticky / manuálne. O schválení provízie bude Partner informovaný prostredníctvom svojho provízneho účtu.
6.3. Provízie budú schválené v prípade konverzií, pri ktorých došlo k riadnej a úplnej úhrade tovaru alebo službypropagovanej v kampani.
6.4. Za zrušené alebo stornované objednávky alebo v prípade odstúpenia zákazníka od zmluvy nevzniká Partnerovi nárok na províziu.
7. Výplata provízie
7.1. Partner má nárok na výplatu provízie, ak súčet schválených provízií na jeho províznom účte je vyšší ako suma uvedená na webovom rozhraní provízneho systému (t. j. dohodnutá v dohode o spolupráci).
7.2. Ak zostatok provízie na províznom účte Partnera presiahne sumu uvedenú vyššie, Partner má možnosť požiadať o vyplatenie provízie prostredníctvom svojho provízneho účtu. Na základe žiadosti Partnera bude Partnerovi zaslaná správa, v ktorej bude uvedená výsledná suma, ktorú môže Partner fakturovať. Ak Partner nemôže vystaviť faktúru, jeho provízia mu bude vyplatená na základe dohody o vykonaní práce.
7.3. Splatnosť faktúry vystavenej Partnerom nesmie byť kratšia ako 14 dní od jej doručenia Poskytovateľovi. Ak je na faktúre uvedená kratšia splatnosť, faktúra je splatná 14 dní od doručenia.
7.4. Výška celkovej provízie požadovanej Partnerom na výplatu musí zodpovedať údajom uvedeným na províznom účte k dátumu, ku ktorému Partner požaduje jej výplatu. Poskytovateľ je oprávnený žiadosť Partnera a správnosť uvedených údajov preveriť. V prípade akýchkoľvek nezrovnalostí Poskytovateľ oznámi Partnerovi svoje zistenia, pričom sa strany zaväzujú poskytnúť si potrebnú spoluprácu na vyriešení tejto záležitosti. Po dobu riešenia takejto záležitosti sa pozastavujú lehoty stanovené na vyplatenie provízií.
7.5. Výplata provízií sa uskutočňuje výlučne bankovým prevodom v CZK (českých korunách) na bankový účet Partnera vedený v banke na území Českej republiky alebo Slovenska, pričom Partner je povinný poskytnúť Poskytovateľovi všetky údaje potrebné na realizáciu platby (najmä číslo účtu). Provízie nebudú vyplácané v hotovosti, zahraničným bankovým prevodom (s výnimkou prevodu na území Slovenska v českých korunách), poštovou poukážkou ani iným spôsobom, pokiaľ sa medzi Partnerom a Poskytovateľom nedohodne inak.
8. Námietky Partnera
8.1. V prípade pochybností, najmä o správnosti evidencie sprostredkovaných konverzií alebo schválených provízií, má Partner možnosť uplatniť svoje námietky u Poskytovateľa. V takom prípade je Partner povinný predložiť všetky dostupné údaje a záznamy, ktoré sa týkajú námietok.
8.2. Partner má právo uplatniť svoje námietky do 30 dnů odo dňa vzniku skutočnosti, ktorá je dôvodom námietky. Na neskoršie námietky nie je Poskytovateľ povinný reagovať.
8.3. Námietky musí byť Partnerom zaslané Poskytovateľovi v písomnej forme, ktorou sa rozumie aj e-mailová správa zaslaná na kontaktný e-mail Poskytovateľa. Za riadne uplatnenú námietku sa považuje len námietka, ktorá bola riadne doručená Poskytovateľovi, je čitateľná a obsahuje všetky informácie a podklady potrebné na úplné posúdenie námietky Poskytovateľom.
8.4. Posúdenie a rozhodnutie o podaných námietkach je v plnej kompetenci Poskytovateľa. Námietky sú Poskytovateľom vybavované spravidla do 30 dní odo dňa ich doručenia Poskytovateľovi. Rozhodnutie Poskytovateľa je následne oznámené Partnerovi.
9. Doba trvania dohody o spolupráci a jej zánik
9.1. Dohoda o spolupráci je uzavretá na dobu uvedenú v podmienkach kampane, prípadne na dobu neurčitú.
9.2. K zániku dohody o spolupráci môže dôjsť:
9.3. Zánik dohody o spolupráci nemá vplyv na prípadné nároky na náhradu škody.
9.4. V prípade zániku dohody o spolupráci na základe dohody alebo výpovede je Partner oprávnený požadovať od Poskytovateľa vyplatenie provízií, na ktoré mu vznikol nárok ku dňu zániku dohody o spolupráci. Provízie budú Partnerovi vyplatené najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia faktúry.
10. Ochrana osobných údajov
Poskytovateľ vyhlasuje, že údaje budú chránené v súlade s príslušnými ustanoveniami nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov).
Berte na vedomie, že podľa nariadenia máte právo:
požadovať od nás informácie o tom, aké vaše osobné údaje spracúvame,
požiadať nás o prístup k týmto údajom a nechať ich aktualizovať alebo opraviť, prípadne požiadať o obmedzenie spracúvania,
na prenosnosť a právo na kópiu osobných údajov,
požiadať nás o vymazanie týchto osobných údajov – ak sa nejedná o osobné údaje, ktoré sme povinní alebo oprávnení ďalej spracúvať podľa príslušných právnych predpisov,
podať sťažnosť Úradu na ochranu osobných údajov a právo na účinnú súdnu ochranu, ak sa domnievate, že vaše práva podľa nariadenia boli porušené v dôsledku spracovania vašich osobných údajov v rozpore s nariadením.
10.1. V prípade, že pri realizácii kampaní dôjde k porušeniu právnych predpisov podľa predchádzajúceho článku 10.3 Partnerom, za toto porušenie nesie výlučnú zodpovednosť Partner. V prípade, že bude po Poskytovateli v súvislosti s takou protiprávnou činnosťou Partnera požadované peňažné plnenie, má Poskytovatel voči Partnerovi nárok na úhradu takéhoto plnenia vrátane nákladov na právne zastúpenie.
10.2. Partneri, ktorí sa zaregistrovali do partnerského programu, súhlasia so zasielaním e-mailových správ, ktoré budú slúžiť na zasielanie noviniek a informácií súvisiacich s kampaňami v províznom programe alebo s predmetom podnikania Poskytovateľa.
Obchodné podmienky v tomto znení sú platné od 15.5.2025.